mandag den 19. juni 2017

Den sidste månedes tid.....

I dag, den 19. juni, er der officielt kun en måned tilbage af mit år her i Argentina. Sidste måned har været endnu en uforglemmelig måned, som jeg gerne vil fortælle lidt om.....



I begyndelsen af juni var jeg ude og rejse en sidste gang, inden jeg vender hjem mod DK. Denne gang gik turen til Rosario, som ligger i Santa Fe provinsen. Her besøgte jeg min veninde Milagros, som er fra Formosa, og studerer på Universidsad Nacional de Rosario. Det var kun en weekend jeg var der, men det var en skøn weekend med hygge, sightseeing og besøg på universitetet.


Klar til afrejse - jeg var kun afsted med min værtsfar, da min værtsmor skulle arbejde den weekend
Vi rejste i bus, og det tog cirka 12 timer


Efter 12 timer ankom vi endelig til Rosario

Smuk solopgang fra terminalen

Hurtig morgenmad - media luna og mate cocido



Med Milagros til timer på universitetet


Mate, cookies og film - argentinsk vinterhygge

Katedralen i Rosario

Sabrina, som er en af Milagros' studiekammerater

Ude foran universitetet

Plaza San Martin i Rosario

"Monumento de la bandera" - flagmonumentet i Rosario








Det var en fantastisk weekend i Rosario med skøn efterårssol, godt selskab og masser af hygge ^_^ 

Lidt flere billeder fra måneden, der er gået

Klokken 4 om morgen besluttede vi os for at tage til centro, og vi så en pink limousine foran et hotel, så........

Kom i avisen sammen med Mica

Fulgte min nevø Mateo i børnehave

Café Martinez med Victoria

Sammen med Jeremias

Lige et billede med Fredy

Dejligt med mate-cocido på en kold efterårsdag

Min "abuela" havde fødselsdag, så vi fejrede hende

Sammen med familien

Victoria, som var med Rotary i Formosa, tog hjem for cirka 2 uger siden til USA, så vi lavede selvfølgelig en afskedsfest for hende

Med Victoria

Sammen med nogle af de andre udvekslingsstudenter hjemme hos mig

Lille side-note:
I morgen, den 20/6, er det "día de la bandera" - altså flagets dag ^_^ 

-Rachel



Ingen kommentarer:

Send en kommentar