onsdag den 15. marts 2017

Min værtsfamilie

Jeg føler ikke rigtigt at jeg har fået lavet en rigtig "introduktion" af min værtsfamilie, så den kommer her!




"Hermanas"

Coti er min "yngste" søster, 17 år gammel. Hun har været den eneste søster, som jeg har boet med. Hun er lige flyttet til Buenos Aires for at studere psykologi, og jeg skal ned og besøge hende i næste måned, når hun har fødselsdag


Silvina og Agus er hhv. 28 og 24 år gamle. Silvina bor i Formosa og er gift, og har to sønner. Hun læser kunst, og arbejder også med Herbalife.
Agus bor i Buenos Aires og studerer dans. Agus og Coti bor i samme lejlighed.

"Mis padres"



Min værtsmor hedder Cristina, hun er 52 år gammel og kommer faktisk fra Monte Grande i Buenos Aires. Hun har boet i Formosa siden hun var 16 år. Hun arbejder på et kontor, og derudover arbejder hun også med Herbalife.


Min værtsfar hedder Miguel og er 52 år. Han har et kontor for Herbalife inde i Formosa centrum. Han er født og opvokset i Formosa capital.

"Abuelos"


Min værtsbedstemor hedder Gladis og er 72 år gammel. Hun kommer oprindeligt fra Chaco, og har boet i Buenos Aires og nu i Formosa. 


Min værtsbedstefar hedder Constantino og er 80 år gammel. Han er den eneste i sin søskendeflok, som er født i Argentina. 

"Primos y primas"


Josefina er min kusine på 8 år. Mange kalder hende for "Mini-Rachel", fordi vi begge har lyst hår og lyse øjne. Hun bor med sin mor, María, og hendes far arbejder nede sydpå


Magui er min yngste værtskusine, hun er lige fyldt 3 år. Hun har også to brødre: Maxi og Mauricio. 

"Mis sobrinos"

Matteo er Silvinas ældste søn, som snart fylder 4. Han er lige startet i børnehaven


Og Jeremias er min yngste værtsnevø, som lige er fyldt 1 år. 


Udover familien i Formosa har jeg også familie i byerne Córdoba og Buenos Aires.
I Córdoba har jeg to kusiner, som hedder Camila og Lara. Deres forældre (og derfor min "tío" og "tía") er Cristian og Alicia. Alicia er søster til min mamá.
I Buenos Aires har jeg to kusiner, som hedder Valentina og Joaquina. 

-Rachel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar