mandag den 20. februar 2017

6 måneder i Argentina

Endnu en milepæl er nået.... 6 måneder!
Den sidste måneds tid har nok været en af de bedste og mest oplevelsesrige måneder i løbet af året, som jeg vil fortælle lidt om her......




Den 8. februar havde jeg fødelsdag, og jeg fyldte 17! Og det blev fejret med mine venner her. Vi startede festen den 7., klokken 22, hvor at de første gæster kom, og da klokken blev midnat sang mine venner og familie så fødselsdagssang for mig, og derefter var der kage, gaver og fest, og festen sluttede først kl. 7:30 næste morgen, hvor at de sidste gæster tog hjem.

Simone og jeg

Med min veninde Cecilia

Coti og jeg

Fra venstre: Milagros, Cecilia, mig, Coty og Coti (åbenbart er Coti/Coty et populært navn i Formosa xD)

Inden festen med Martino, Cecilia og Adriana

Med udvekslingsstudenterne. Fra venstre: Simone fra Danmark, Francesca, Martino og Sofia fra Italien, Adriana fra Mexico, Michelle fra Tyskland, Vivien fra Tyskland og Victoria fra USA.

Med mine værtsforældre

Endnu en gang med Simone

Fødselsdagsgaver!
Dagen efter min fødselsdag skulle jeg med mine forældre til..... BUENOS AIRES!!
Mine forældre havde et mega event med Herbalife i Tecnópolis, så de spurgte om jeg ville med til Buenos Aires, så jeg kunne lære byen at kende, og det siger man selvfølgelig ikke nej til ;) Så jeg havde en weekend der, og fik set en masse, shoppet en smule, mødt nogle venner og meget mere.

Fredag mødtes jeg med Niels og Leonora, som er voluntører i den danske kirke i Buenos Aires, lørdag mødtes jeg med en dansk og en polsk udvekslingsstudent, som bor i La Plata (cirka en time fra Buenos Aires), og en østrigsk CISV'er. Søndag havde jeg for mig selv.

Kørte igennem Resistencia på vejen til Buenos Aires

Musik - Tjek! Mate - Tjek! Solbriller - Tjek! Så er man klar til 15 timer i bus!


"La Bombonera" som er Boca's stadium

Avenida 9 de Julio - verdens bredeste boulevard

Puerto Madero

La Boca

"El Ateneo", som er et gammelt teater, bygget om til en boghandel




Teatro Colon

"Puente de la Mujer" (kvindens bro) i Puerto Madero

På Avenida Corrientes


Inde på Boca's stadium


Med Damian fra Polen og Louise fra Danmark

Shopping!!

Katedralen i Buenos Aires

Evitas grav i Recoleta
Efter turen til Buenos Aires var der kommet endnu en fødselsdag, nemlig min nevø Jeremias' første fødselsdag! Så der var også kæmpe fest 






Og ellers lidt billeder fra måneden, der er gået......

I poolen med Juampy, Marian og Euge fra min klasse

Med Victoria

Med Victoria og Joris ved "la costanera" (havde glemt mit flag)

Efter eventet i Buenos Aires med min "tía de corazón" Eli, Agus og min værtsmor

Pool tid! (igen)

Med min veninde Euges kusine, Agus

Med Milagros

Til fødselsdag hos Euges lillebror, Carlitos


Det var det fra den måned ^_^ nu vil jeg nyde de sidste to uger med sommerferie, inden at skolen starter igen




Ingen kommentarer:

Send en kommentar