torsdag den 19. januar 2017

Jul, nytår, fest og hygge: 5 måneder i Argentina

Nu er det ved at være 5 måneder siden at jeg ankom til Argentina. Efter turen til Patagonia har der været sket en masse ting, som jeg vil opdatere om her på bloggen.....



Dagen efter min søsters galla holdte vi 80-års fødselsdag for min værtsbedstefar Constantino. Det var næsten hele familien, der var med der. Jeg fik blandt andet mødt min familie fra Córdoba (den næst-største by i Argentina), min familie fra Buenos Aires, Chaco og mange flere steder. Det var en fantastisk aften med god mad og rigtig god stemning.

Fra venstre: Joaqui, Lara, Silvi (med lille Jeremias på armen), Coti, Maxi, min bedstefar (med Magui i armen), min bedstemor, Agus, Cami og jeg

Med min bedstefar







Efter fødselsdagsfesten kom vi til en anden stor fest: Juleaften!
Da det var endnu en dag, med rigtig meget varme, blev vi indenfor og sov siesta det meste af dagen. Sent ud på eftermiddagen hjalp jeg min mor med at forberede frugtsalat (som vi glemte at få med ud til mine bedsteforældres hus #fail). Efter det, gjorde vi os klar til at tage ud til mine bedsteforældre, for at fejre juleaften.



Med min far, Coti, min mor og Agus

Selvfølgelig var Formosa også i julestemning......



Lidt flere billeder fra måneden, der gik

Med Victoria, som er udvekslingsstudent fra USA til "Seven", som var et event med hockey og rugby

Dakar-løbet var forbi Formosa, og der var en udstilling

Juliette, som er fra Frankrig, havde afsluttet sit år i Argentina, så jeg var nede og sige farvel til hende

Til "Seven"

Med Martino og Francesca (fra Italien), Silke (fra Belgien) og Vivien (fra Tyskland) hjemme hos mig

Igen fra "Seven"

Dakar-løbet, som kørte igennem Paraguay, Bolivia og Argentina

Nede på busterminalen, for at sige farvel til Juliette (Frankring), Emma (Italien), Pleng og Samosa (Thailand), der havde afsluttet deres år i Argentina

Café Martínez med Marchi og Simone

En anderledes 1. juledag: 36 grader og pool-tid

Med Victoria og Michelle fra Tyskland

-Rachel


Ingen kommentarer:

Send en kommentar