torsdag den 20. oktober 2016

To måneder i Argentina

Tiden er gået så hurtigt, og nu har jeg allerede været i Argentina i to måneder!
Den sidste måneds tid har været fyldt med en masse ting, så jeg vil skrive lidt om dem.......




I løbet af den sidste måneds tid er det blevet mere og mere hverdag. Det betyder så (heldigvis) ikke at det er blevet kedeligt, men derimod at det stadig er fantastisk.
Med hensyn til det spanske, så går det mere og mere fremmad. Jeg er begyndt at kunne føre samtaler og forstå mere og mere.
I stedet for at skrive alt ned, så vil jeg hellere vise lidt billeder.....

Til fødselsdag hos Mili (en af min søsters klassekammerater)

Café Martínez (igen xD)

Med Coti og min nye ven Lucas.

Når det regner, så er det mange, der ikke tager i skole. Her er det kun min klassekammerat Manu og mig, der er mødt op. Så vi endte bare med at sidde og drikke mate og snakke med læren ;)

Min ældste søster, Silvi, havde fødselsdag, så det betød fejring med familien

Dejligste Lara <3

Matteo og Jeremias - mine værtsnevøer

Sødeste Marian <3

Selvom man lige har mødt hinanden, så kan man sagtens hurtigt blive gode venner. Fra venste: Coti (min søster), Lucas, Cielo og mig.
Foråret er virkelig startet, og temperaturen ligger på mellem 25 og 35 grader(!). Jeg får sommerferie her i slutningen af november, og har ferie indtil cirka marts (over 3 måneder!), så får jeg nok mulighed for at kunne være sammen med mine nye venner og veninder her fra Formosa :))

-Rachel

1 kommentar:

  1. Hej Rachel. Hav en fortsat rigtig god tid i Argentina. Spændende at følge jer i årgang nul. Men der er tiden jo skruet lidt tilbage. Velkommen hjem engang, når der er så vidt. Hilsen Aabenraa

    SvarSlet