onsdag den 17. august 2016

Sidste dage hjemme i Danmark

Nu er nedtællingen for alvor kommet til at jeg sidder i flyet på vej mod Buenos Aires. Lige om lidt tager jeg afsted mod Argentina. En oplevelse, som venter forude.




De sidste par dage herhjemme i Danmark har været lidt stressende. Mange ting skulle ordnes, der skulle pakkes, jeg skulle hjælpe min bror, som netop er flyttet på kostskole, og så videre. Lige nu sidder jeg og ligger de sidste ting i kuffereten, inden jeg rejser. Jeg må indrømme, det er svært at skulle pakke 23 kg til et helt år, inklusiv f.eks. værtsgaver, tøj, danske ting og meget mere.


I kan følge med i mit liv i Argentina her på bloggen, på min Snapchat (rachelkawaii) og på min Instagram (@rachelkawaii), hvor jeg vil uploade billeder og updates fra Argentina :-)

-Rachel

1 kommentar:

  1. Jeg ønsker dig et helt fantastisk år! Jeg er sikker på, at det bliver en uforglemmelig oplevelse. Jeg glæder mig til at følge med her på bloggen. ¡Buen viaje amiga!

    SvarSlet